
هدف از این درس انتخابی، آشنایی دانشجویان با روش های ضروری تحقیقات بازاریابی با استفاده از داده ها است. این دوره با گنجاندن مفاهیمی از برندسازی، مدیریت کمپین، معیارهای بازاریابی و تجزیه و تحلیل بازاریابی، دیدگاهی جامع از بازاریابی مبتنی بر داده ارائه می دهد. این موضوع موضوعات مختلفی را شامل میشود، از جمله به کارگیری روشهای آماری برای اندازهگیری و پیشبینی ترجیحات مصرفکننده، بخشبندی بازارها و تعیین نتایج فعالیتهای بازاریابی و چگونگی به حداکثر رساندن اثربخشی.
برای اطلاعات بیشتر با شماره 02161117720 تماس بگیرید