star-pattern
خانهدوره ها

بازاریابی داده محور

تاریخ شروع دوره:undefinedتاریخ پایان دوره:undefined
۵۸۰,۰۰۰۵۸۰,۰۰۰
دوره جامع
دانشکدگان مدیریتظرفیت دوره:
بازاریابی داده محور

هدف از این درس انتخابی، آشنایی دانشجویان با روش های ضروری تحقیقات بازاریابی با استفاده از داده ها است. این دوره با گنجاندن مفاهیمی از برندسازی، مدیریت کمپین، معیارهای بازاریابی و تجزیه و تحلیل بازاریابی، دیدگاهی جامع از بازاریابی مبتنی بر داده ارائه می دهد. این موضوع موضوعات مختلفی را شامل می‌شود، از جمله به کارگیری روش‌های آماری برای اندازه‌گیری و پیش‌بینی ترجیحات مصرف‌کننده، بخش‌بندی بازارها و تعیین نتایج فعالیت‌های بازاریابی و چگونگی به حداکثر رساندن اثربخشی.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02161117720 تماس بگیرید
star-patterncircles

درس های موجود در این دوره

footer-mobile-vector

سامانه جامع آموزش های کاربردی و حرفه ای

تماسبا ما

شماره تماس:برای اطلاعات و ثبت نام دوره ها با واحد برگزارکننده آن دوره تماس بگیرید.آدرس:تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش تقاطع نصرت شرقی، پلاک ۵۸
معاونت فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران
توسعه و طراحی: گروه نرم افزاری کارزانکلیه حقوق متعلق به دانشگاه تهران است.