بازرگانی بین الملل عبارت است از کلیه معاملات بین طرف های تجاری از دو یا چند کشور که منجر به عبور محصول از یک قلمرو گمرکی به قلمرو گمرکی دیگر می گردد و تفاوت بسیار زیادی با بازرگانی داخلی دارد. بازرگانی بین المللی شامل موضوعات مهمی همچون دادوستد بینالملل، بیمه های بینالملل، حملونقل بینالملل، روشهای پرداخت بینالملل، بازاریابی بینالملل، قوانین امور گمرکی و ترخیص کالا، مذاکرات، مکاتبات، اسناد و قراردادهای بینالمللی می باشد. با توجه تغییر مداوم مولفه های اقتصاد بین المللی و تغییرات جدی در سیاست دولت ها، پیشرفت های جدی در خصوص نحوه حمل کالاها، تغییرات جدی در میزان عرضه و تقاضای کالا و تغییرات در سایر مولفه ها که اقتصاد جهانی تحت تاثیر آنها قرار دارد، فعالین اقتصادی را بر آن داشته است که به مطالعه و آگاهی از آخرین وضعیت قوانین و قواعد بازرگانی بین المللی بپردازند. همچنین شرایط خاص تجاری ایران که متاثر از تحریم های ظالمانه برخی از قدرت هاست، تصمیم گیران عرصه تجارت بین المللی را مجبور به اخذ تصمیمات گوناگونی جهت ساماندهی امور تجاری و ارزی کشور نموده است که فعالین اقتصادی ناگزیرند آگاهی کاملی از این تصمیمات و تغییرات کسب نموده و برنامه های تجاری خود را بر آن منطبق نمایند. علاوه بر همه این موضوعات، هر فردی که قصد انجام فعالیت های بازرگانی بین المللی را دارد یا قصد حضور در واحدهای بازرگانی شرکت های گوناگون را دارد، ناگزیر از یادگیری قوانین و مهارت های بازرگانی بین المللی است و بدون آگاهی از این قوانین و فقدان مهارت های بازرگانی، زیان های جبران ناپذیری را به خود یا کارفرمای خود وارد خواهد کرد. دوره جامع مهارت های بازرگانی و تجارت بین الملل، دانش و آگاهی کافی نسبت به کلیات انجام فعالیت های بازرگانی بین المللی را به فراگیران می آموزد و کمک می کند به دیدگاه روشنی از قواعد و الزامات فعالیت های بازرگانی دست یافته و شناخت کافی از نهادهای و سازمان های موثر در خصوص موضوعات مهم بازرگانی را به دست آورند.برای اطلاعات بیشتر با شماره 02188003087 تماس بگیرید