میل به کشف و شناخت استراتژیک کارها، از دیرباز در بین انسانها به صورت عام و در میان پادشاهان، فرماندهان، سیاستمداران و حاکمان به صورت خاص، یکی از مهمترین امیال بوده است. معبد «دلفی» در آتن نماد این میل و رغبت نسبت به شناخت آینده است. شناخت استراتژیک میتواند برگ برنده و مهمترین مزیت رقابتی سازمانها و شرکتها در صنعت و بازار باشد. این شناخت میتواند افراد و سازمانها را از غافلگیری نجات دهد و مانع از اتخاذ تصمیمهای اشتباه و جبرانناپذیر شود. در واقع اگر بپذیریم که منابع انسانی سرمایههای اصلی شرکتها و سازمانها هستند باید پذیرفت که توانمندیهای این نیروها بویژه توانمندیهای آنها در شناخت آینده، استراتژیک و ساخت سازمانهای آیندهنگر و ایجاد مسیرها و ساختارهایی برای خلق آیندههای مطلوب، مهمترین نیازمندی آنها برای ایجاد مزیت رقابتی است. انسانهای زبده، کارآمد، خلاق و حتی اخلاقی در سازمانها در واقع انسانهایی هستند که این توانمندی را دارند. علاوه بر پرسنل کارآمد، سازمان نیز باید در ساختارها، مقررات، چارچوبها و تشکیلات دارای ویژگی مدیریتی در زمینه استراتژیک باشد. دوره MBA یکساله کارشناس حرفهای استراتژی برای نخستین بار در ایران با درک این ضرورت تلاش خواهد کرد تا علاوه بر ارتقای توانمندیهای فردی مدیران برای ایجاد مزیت رقابتی در صنعت و بازار، بر ارتقای توانمندیهای سازمانی در ساختار و طراحی نیز تاکید کرده و آموزشهای مغفول مانده در مطالعات عمومی MBA را در این دوره ارائه کند.
برای اطلاعات بیشتر با شماره 02188003087 تماس بگیرید