star-pattern
خانهدوره ها

دوره MBA یکساله مدیریت استراتژیک - کد M45

تاریخ شروع دوره:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان دوره:۱۴۰۴-۰۷-۲۰
دوره جامع یک ساله
حضوری
دانشکدگان مدیریتظرفیت دوره: سازمانی
دوره MBA یکساله مدیریت استراتژیک - کد M45

میل به کشف و شناخت استراتژیک کارها، از دیرباز در بین انسان‌ها به صورت عام و در میان پادشاهان، فرماندهان، سیاستمداران و حاکمان به صورت خاص، یکی از مهمترین امیال بوده است. معبد «دلفی» در آتن نماد این میل و رغبت نسبت به شناخت آینده است. شناخت استراتژیک می‌تواند برگ برنده و مهمترین مزیت رقابتی سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنعت و بازار باشد. این شناخت می‌تواند افراد و سازمان‌ها را از غافلگیری نجات دهد و مانع از اتخاذ تصمیم‌های اشتباه و جبران‌ناپذیر شود. در واقع اگر بپذیریم که منابع انسانی سرمایه‌های اصلی شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند باید پذیرفت که توانمندی‌های این نیروها بویژه توانمندی‌های آنها در شناخت آینده، استراتژیک و ساخت سازمان‌های آینده‌نگر و ایجاد مسیرها و ساختارهایی برای خلق آینده‌های مطلوب، مهمترین نیازمندی آنها برای ایجاد مزیت رقابتی است. انسان‌های زبده، کارآمد، خلاق و حتی اخلاقی در سازمان‌ها در واقع انسان‌هایی هستند که این توانمندی را دارند. علاوه بر پرسنل کارآمد، سازمان نیز باید در ساختارها، مقررات، چارچوب‌ها و تشکیلات دارای ویژگی مدیریتی در زمینه استراتژیک باشد. دوره MBA یک‌ساله کارشناس حرفه‌ای استراتژی برای نخستین بار در ایران با درک این ضرورت تلاش خواهد کرد تا علاوه بر ارتقای توانمندی‌های فردی مدیران برای ایجاد مزیت رقابتی در صنعت و بازار، بر ارتقای توانمندی‌های سازمانی در ساختار و طراحی نیز تاکید کرده و آموزش‌های مغفول مانده در مطالعات عمومی MBA را در این دوره ارائه کند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02188003087 تماس بگیرید
star-patterncircles

درس های موجود در این دوره

تفکر استراتژیک

تفکر استراتژیک

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
آینده پژوهی

آینده پژوهی

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
تفکر طراحی و خلاقیت

تفکر طراحی و خلاقیت

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد OKR

برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد OKR

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
برنامه ریزی استراتژیک

برنامه ریزی استراتژیک

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی

مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
سیری بر مدیریت استراتژیک و روندهای نوظهور

سیری بر مدیریت استراتژیک و روندهای نوظهور

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
 مفاهیم و ابزارهای تخصصی مدیریت استراتژیک

مفاهیم و ابزارهای تخصصی مدیریت استراتژیک

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
مدیریت فناوری و نوآوری

مدیریت فناوری و نوآوری

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
بنچمارکینگ

بنچمارکینگ

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
کنترل و اجرای استراتژیک

کنترل و اجرای استراتژیک

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
تحلیل بازار و رقبا

تحلیل بازار و رقبا

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
تحلیل مدل کسب و کار

تحلیل مدل کسب و کار

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
مدل های تصمیم گیری حل مسئله

مدل های تصمیم گیری حل مسئله

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
استراتژی جودو

استراتژی جودو

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۷-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۰ساعت شروع:۹
footer-mobile-vector

سامانه جامع آموزش های کاربردی و حرفه ای

تماسبا ما

شماره تماس:برای اطلاعات و ثبت نام دوره ها با واحد برگزارکننده آن دوره تماس بگیرید.آدرس:تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش تقاطع نصرت شرقی، پلاک ۵۸
معاونت فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران
توسعه و طراحی: گروه نرم افزاری کارزانکلیه حقوق متعلق به دانشگاه تهران است.