برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و ساخت تصویر مناسب و مطلوب از سازمانها، نهادها، شرکتها، و حتی افراد بدون بهره گیری از روابط عمومی حرفهای و اصولی کاری است ناممکن. اما روابط عمومی حرفهای چیست؟ اصول و مدلهای آن کدماند؟ مبانی تولید و مدیریت محتوی چیست؟ محتوی را چگونه و در کدام رسانه بایستی منتشر نمود؟ تفاوتها و تشابهات روابط عمومی با بازاریابی و تبلیغات چیست؟ چگونه آنها یکدیگر را تکمیل مینمایند؟ شبکههای اجتماعی و رسانهها و ابزار دیجیتال چه تأثیری بر روشهای روابط عموی داشتهاند؟
برای اطلاعات بیشتر با شماره 02188003087 تماس بگیرید