کارگزار : جناب آقای شاهین در دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) گرایش بازاریابی و فروش به دلیل ظرفیت بسیار بالایی که برای درآمد زایی دارد و همچنین فرصت های بسیاری که می تواند برای فارغ التحصیلان این دوره ایجاد نماید، یکی از پرطرفدارترین گرایش های این دوره می باشد. مهمترین مباحثی که در این گرایش به دانشجویان آموخته میشود در زمینه استراتژی بازاریابی، روانشناسی بازاریابی و تبلیغات تجاری و همینطور تجربه و تحلیل داده های مربوط به کسب و کار می باشد. فارغ التحصیل رشته مدیریت عالی کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی و فروش با پذیرش مسئولیت مدیر فروش در یک سازمان چالش هایی که در زمینه فروش وجود دارد را بررسی نموده، بر اساس دانش و تجربه خود راهکارهایی را در این زمینه ارائه می نماید و با پیگیری و اجرا نمودن راهکارها،تلاش در ارتقای سطح عملکرد واحد فروش سازمان دارند. از آنجایی که واحد فروش به صورت مستقیم با مشتری در ارتباط می باشد، بنابراین یکی از مهمترین وظایف واحد فروش درک نیازهای مشتری و انتقال آن به داخل سازمان می باشد. به دلیل این که به صورت مستمر، نیازهای مشتریان در حال تغییر بوده و سطح انتظارات آنها از محصولات و خدمات ما به مرور زمان افزایش پیدا می کند بنابراین یکی از فعالیت هایی که در واحد فروش باید صورت پذیرد درک نیازها و انتظارات مشتریان و تلاش برای پاسخگویی به نیازها می باشد. از این منظر فارغ التحصیلان رشته مدیریت عالی کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی و فروش برای پذیرش سه نوع مسئولیت در یک سازمان آماده میشوند مدیریت اشخاص، مدیریت واحد فروش و مدیریت نیازهای مشتریان. مدیر فروشی که بتواند به صورت همزمان و به بهترین شکل ممکن این سه تا مسئولیت را به نحو احسنت انجام دهد، در کار خود موفق بوده است. رشته مدیریت عالی کسب و کار(DBA) گرایش بازاریابی و فروش با محوریت دیجیتال مارکتینگ می باشد. در طی سالهای اخیر جذابیت های دیجیتال مارکتینگ برای اکثر کسب و کارها به اثبات رسیده است. بخش عمده ای از فعالیت های واحد فروش کسب و کارهای مختلف با محوریت دیجیتال مارکتینگ انجام می شود. مزیت های فراوانی که دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی دارد تقریباً تمامی کسب و کارها را برای استفاده از چنین ظرفیتی مجاب نموده است.
برای اطلاعات بیشتر با شماره 02161118029 تماس بگیرید