تحقيقات انجام شده نشان ميدهد كه 81 درصد از مشتريان تا زماني كه به يك برند اعتماد نكنند هرگز آن را خريداري نخواهند كرد. بسياري از شركتها با برندينگ تلاش ميكننده اعتماد مشتريان را به سمت خود جلب نمايند اما چگونه؟ چه رازي در شكلگيري و ظهور برندهاي بزرگي همچون اپل (با ارزش بيش از 400 ميليارد دلار)، آمازون (بيش از 250 ميليارد دلار)، مايكروسافت (210 ميليارد دلار)، گوگل (196 ميليارد دلار) و غيره در خارج از كشور و برندهايي همچون گلرنگ، همكاران سيستم، زرماركارون و غيره در داخل كشور نهفته است. دانش برندينگ و تبليغات تلاش ميكند به اين سوال بزرگ پاسخ دهد. برند، هويت و داستان يك شركت است كه باعث تمايز شركت از رقبايش ميشود. اين هويت بر تمام جنبههاي يك شركت (هويت بصري، روش ارتباط با مشتريان، تبليغات و غيره) تاثير ميگذارد. بسياري از شركتها به دليل نداشتن استراتژي برند در فرايندهاي ارتباطات بازاريابي و تبليغات و حتي طراحي هويت بصري خود دچار سردرگمي ميشوند. كارشناسان و مديراني كه در واحدهاي برند و يا تبليغات مشغول به فعاليت هستند ضمن آشنايي با دانش برندينگ و تبليغات، مهارتهاي لازم در زمينه طراحي و تدوين استراتژي برند، پيادهسازي اين استراتژيها و همچنين همسوسازي فعاليتهاي ارتباطات بازاريابي با استراتژي برند شركتها دارند. در اين دوره تلاش شده با ارائه آموزشهاي لازم به دانش پذيران در اين دو حوزه، متخصصان مورد نياز صنايع مختلف را تربيت كند.
برای اطلاعات بیشتر با شماره 02188003087 تماس بگیرید