star-pattern
خانهدوره ها

دوره MBA یکساله برندینگ و تبلیغات - کد M63

تاریخ شروع دوره:۱۴۰۳-۰۹-۲۲تاریخ پایان دوره:۱۴۰۴-۰۹-۲۲
دوره جامع یک ساله
حضوری
دانشکدگان مدیریتظرفیت دوره: سازمانی
دوره MBA یکساله برندینگ و تبلیغات - کد M63

تحقيقات انجام شده نشان مي‌دهد كه 81 درصد از مشتريان تا زماني كه به يك برند اعتماد نكنند هرگز آن را خريداري نخواهند كرد. بسياري از شركت‌ها با برندينگ تلاش مي‌كننده اعتماد مشتريان را به سمت خود جلب نمايند اما چگونه؟ چه رازي در شكل‌گيري و ظهور برندهاي بزرگي همچون اپل (با ارزش بيش از 400 ميليارد دلار)، آمازون (بيش از 250 ميليارد دلار)، مايكروسافت (210 ميليارد دلار)، گوگل (196 ميليارد دلار) و غيره در خارج از كشور و برندهايي همچون گلرنگ، همكاران سيستم، زرماركارون و غيره در داخل كشور نهفته است. دانش برندينگ و تبليغات تلاش مي‌كند به اين سوال بزرگ پاسخ دهد. برند، هويت و داستان يك شركت است كه باعث تمايز شركت از رقبايش مي‌شود. اين هويت بر تمام جنبه‌هاي يك شركت (هويت بصري، روش ارتباط با مشتريان، تبليغات و غيره) تاثير مي‌گذارد. بسياري از شركت‌ها به دليل نداشتن استراتژي برند در فرايندهاي ارتباطات بازاريابي و تبليغات و حتي طراحي هويت بصري خود دچار سردرگمي مي‌شوند. كارشناسان و مديراني كه در واحدهاي برند و يا تبليغات مشغول به فعاليت هستند ضمن آشنايي با دانش برندينگ و تبليغات، مهارتهاي لازم در زمينه طراحي و تدوين استراتژي برند، پياده‌سازي اين استراتژي‌ها و همچنين همسوسازي فعاليت‌هاي ارتباطات بازاريابي با استراتژي برند شركت‌ها دارند. در اين دوره تلاش شده با ارائه آموزش‌هاي لازم به دانش پذيران در اين دو حوزه، متخصصان مورد نياز صنايع مختلف را تربيت كند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02188003087 تماس بگیرید
star-patterncircles

درس های موجود در این دوره

اصول بازاریابی

اصول بازاریابی

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۰۹-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۳-۱۰-۲۲ساعت شروع:۹
رفتار مصرف کننده

رفتار مصرف کننده

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۱۰-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۳-۱۱-۲۲ساعت شروع:۹
تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۱۱-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۳-۱۲-۲۲ساعت شروع:۹
مديريت استراتژيك برند

مديريت استراتژيك برند

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۱۲-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۱-۲۲ساعت شروع:۹
تدوين سند استراتژی برند

تدوين سند استراتژی برند

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۱-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۲-۲۲ساعت شروع:۹
روايتگري و داستان‌سرايي برند

روايتگري و داستان‌سرايي برند

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۲-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۳-۲۲ساعت شروع:۹
ارزيابی عملكرد و ارزش‌گذاری برند

ارزيابی عملكرد و ارزش‌گذاری برند

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۳-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۴-۲۲ساعت شروع:۹
ارتباطات يكپارچه بازاريابی و برنامه‌ريزی كمپين‌های تبليغاتی

ارتباطات يكپارچه بازاريابی و برنامه‌ريزی كمپين‌های تبليغاتی

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۴-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۵-۲۲ساعت شروع:۹
خلاقيت در تبليغات و كپی رايتينگ

خلاقيت در تبليغات و كپی رايتينگ

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۵-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۶-۲۲ساعت شروع:۹
برنامه‌ريزی رسانه

برنامه‌ريزی رسانه

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۶-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۲ساعت شروع:۹
تبليغات ديجيتال

تبليغات ديجيتال

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۷-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۹-۲۲ساعت شروع:۹
footer-mobile-vector

سامانه جامع آموزش های کاربردی و حرفه ای

تماسبا ما

آدرس:تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش تقاطع نصرت شرقی، پلاک ۵۸
معاونت فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران
توسعه و طراحی: گروه نرم افزاری کارزانکلیه حقوق متعلق به دانشگاه تهران است.