star-pattern
خانهدوره ها

آنریل انجین متمرکز برای پروژه های معماری

تاریخ شروع دوره:۱۴۰۴-۰۴-۰۵تاریخ پایان دوره:۱۴۰۵-۰۳-۳۱
دوره جامع
غیرحضوری
دانشکدگان هنرهاي زيبا دانشگاه تهرانظرفیت دوره: سازمانی
آنریل انجین متمرکز برای پروژه های معماری

نرم‌افزار آنریل انجین  (UNREAL ENGINE) پیشرفته‌ترین و به روزترین موتور رندر برای متحرک‌سازی،متریال‌سازی،نورپردازی و … در معماری استآنریل انجین غول نرم افزارهای رندرینگ است چون : قدرمند ترین ، سریعترین ، حرفه ای ترین نرم‌افزار معماری محسوب می شود. بارزترین مزیت این نرم‌افزار خروجی ها و قابلیت های منحصر به فرد آن است.

ضرورت دوره : به دلیل ویژگی و قابلیت های بی نظیر آنریل امروزه از این نرم افزار در زمینه های مختلفی مانند طراحی معماری و ارائه پروژه ها، تولید فیلم و انیمیشن ، جلوه های ویژه، شبیه سازی های دقیق در زمینه ی پروژه های صنعت ساختمان و معماری و شهرسازی و همچنین ایجاد پروژه های واقعیت مجازی و ... استفاده می شود.

اهداف دوره :کاهش فاصله فضای آکادمیک دانشگاه با بازار کار/ افزایش توانمندی مهندسین و فارغ التحصیلان رشته معماری در بخش طراحی و مشاور در آتلیه ها،مهندسین مشاور و دفاتر معماری / افزایش سطح کیفی و کمی اسناد و نقشه های پروژه و بهینه سازی در زمان و هزینه های طراحی تا ارائه پروژه.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02166978522 تماس بگیرید
star-patterncircles

درس های موجود در این دوره

1- معرفی محیط UNREAL و آشنایی با Pipeline work flow

1- معرفی محیط UNREAL و آشنایی با Pipeline work flow

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۱۱-۱۵تاریخ پایان:۱۴۰۳-۱۲-۲۱ساعت شروع:۸
2- وارد نمودن صحنه در قالب FBX و استفاده از پلاگین DataSmith

2- وارد نمودن صحنه در قالب FBX و استفاده از پلاگین DataSmith

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۱۱-۱۵تاریخ پایان:۱۴۰۳-۱۲-۲۱ساعت شروع:۸
3- آشنایی با تنظیمات موتور رندرینگ صحنه

3- آشنایی با تنظیمات موتور رندرینگ صحنه

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۱۱-۱۵تاریخ پایان:۱۴۰۳-۱۲-۲۱ساعت شروع:۸
4- نور پردازی و مدیریت نورها در روز و شب داخلی و خارجی

4- نور پردازی و مدیریت نورها در روز و شب داخلی و خارجی

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۱۱-۱۵تاریخ پایان:۱۴۰۳-۱۲-۲۰ساعت شروع:۸
5- متریال پردازی استاندارد 1 و 2 و Instance Material

5- متریال پردازی استاندارد 1 و 2 و Instance Material

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۱۱-۱۵تاریخ پایان:۱۴۰۳-۱۲-۲۱ساعت شروع:۸
6-تعامل با اشیا و عناصر طراحی (اجسام،عناصر توده فضا  و نورپردازی ها)

6-تعامل با اشیا و عناصر طراحی (اجسام،عناصر توده فضا و نورپردازی ها)

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۱۱-۱۵تاریخ پایان:۱۴۰۳-۱۲-۲۱ساعت شروع:۸
7-تولید خروجی انیمیشن و متحرک نمودن عوامل صحنه،واقعیت مجازی و ارائه در VR

7-تولید خروجی انیمیشن و متحرک نمودن عوامل صحنه،واقعیت مجازی و ارائه در VR

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۱۱-۱۵تاریخ پایان:۱۴۰۳-۱۲-۲۱ساعت شروع:۸
8-تولید خروجی EXE  و Packing پروژه و نکات نهایی و تکمیلی.

8-تولید خروجی EXE و Packing پروژه و نکات نهایی و تکمیلی.

تاریخ شروع:۱۴۰۳-۱۱-۱۵تاریخ پایان:۱۴۰۳-۱۲-۲۱ساعت شروع:۸
footer-mobile-vector

سامانه جامع آموزش های کاربردی و حرفه ای

تماسبا ما

شماره تماس:برای اطلاعات و ثبت نام دوره ها با واحد برگزارکننده آن دوره تماس بگیرید.آدرس:تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش تقاطع نصرت شرقی، پلاک ۵۸
معاونت فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران
توسعه و طراحی: گروه نرم افزاری کارزانکلیه حقوق متعلق به دانشگاه تهران است.