هدف از برگزاري اين دوره آموزش مدیریت ارشد مالی به سبک مدرن و افزایش سطح علمی مدیران مالی کسب و کارها مي باشد
سرفصل هاي اين دوره عبارتند از
تحول در مدیریت ارشد مالی مدرن: اصول و قابلیتها
مدلهای بلوغ شریک مالی کسب و کار (Finance Business Partner)
فهم کسبوکار: مدلهای اصلی کسبوکار، بوم مدل کسبوکار، عناصر کسبوکار، استراتژیهای کسبوکار
برنامهریزی استراتژیک کسبوکار: برنامهریزی استراتژیک در مقابل برنامهریزی عملیاتی، چشمانداز و ماموریت، استراتژی، اهداف و هدفها، برنامهریزی سناریو و تحلیل حساسیت
مدلسازی مالی: اصول و بهترین شیوهها
بودجهبندی سرمایه و رویکردها و مدلهای پیشبینی جریانهای نقدی
مدیریت عملکرد کسبوکار: اهداف و نتایج کلیدی (OKR)، ارزیابی عملکرد بر اساس مدل ارزش افزوده اقتصادی و کارت ارزیابی متوازن (EVA-BSC)
پیشبینی کسبوکار و برنامهریزی مالی: بودجهبندی، پیشبینی و رویکردهای تحلیلی گزارشدهی انحرافات
ارزشگذاری کسبوکار و عوامل ارزشآفرین
تأمین مالی کسبوکار: تامین مالی از طریق بدهی یا حقوق مالکان؟
داستان پردازی با داده و گزارشگری و ارائه پیشرفته به مدیران
شریک مالی در حوزه بازاریابی: ارزیابی عملکرد طرحهای بازاریابی و فروش
بهای کیفیت (COQ)، بهایابی هدف، مدیریت زمان و مدلهای قیمتگذاری