star-pattern
خانهدوره ها

راهبری دیزاین برند

تاریخ شروع دوره:۱۴۰۴-۰۵-۱۸تاریخ پایان دوره:۱۴۰۴-۰۵-۲۷
اتمام یافته
دوره جامع
حضوری
دانشکدگان هنرهای زيبا دانشگاه تهرانظرفیت دوره: 50
 راهبری دیزاین برند

ضرورت ارائه دوره و مخاطبین دوره:

 مخاطبین: طراحان، صاحبان استودیوهای طراحی، مدرسان، مشاوران، مدیران برند، مدیران و کارکنان آژانس ها، کارآفرینان، متخصصین اکوسیستم استارتاپی وعلاقمندان به فعالیت تخصصی و حرفه ای در زمینه دیزاین برند

ضرورت: در عصر جدید که طراحی به یک مزیت راهبردی برای برندها تبدیل شده، طراحان نیازمند درکی عمیق از دیزاین 360 درجه برند هستند. دوره جامع «راهبری دیزاین برند» پاسخی است به این نیاز روزافزون؛ دوره‌ای فشرده و پرمحتوا همراه با بیان تجربیات حرفه ای و گرانبهای مدرس دوره از برندهای ایرانی، که طراحان و صاحبان کسب و کار را با مهارت‌ها، نگرش‌ها و ابزارهای لازم برای راهبری دیزاین هویت و تجربه برند مجهز می‌کند. این دوره جامع، منحصربفرد و کم نظیر، که با تدریس و بیان تجربیات حرفه ای خانم شهرزاد اسفرجانی، ارائه می شود، فرصتی است برای توانمندسازی طراحان و مدیران و کارآفرینان علاقمند به فعالیت تخصصی و حرفه ای در زمینه برندسازی تا به رهبران خلاق دارای اشراف به مباحث طراحی استراتژیک تبدیل شوند که می‌توانند بین استراتژی برند و دیزاین پلی مؤثر بنا کنند.

 

روز  و ساعت :

 چهل ساعت در ۱۰ روز  – بوت کمپ اول از شنبه 18 تا چهارشنبه 22 مردادماه و بوت کمپ دوم از شنبه 25 تا چهارشنبه 29 مردادماه از ساعت 16 تا 20 در دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران

* شرکت در این دوره بصورت حضوری یا آنلاین و یا ترکیبی از تمام نقاط ایران و جهان امکان پذیر است

* به شرکت کنندگان دوره، مدرک معتبر بین المللی «راهبری دیزاین برند» دانشگاه تهران اعطا خواهد شد

 کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق تماس و ارسال پیام در پیام رسان های تلگرام و واتس اپ به شماره زیر امکان پذیر است

 

09001160230

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02166978522 تماس بگیرید
star-patterncircles

درس های موجود در این دوره

جلسه یکم: آشنایی با مدل برج راهبری برند در دیزاین و راهبری برند

جلسه یکم: آشنایی با مدل برج راهبری برند در دیزاین و راهبری برند

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۵-۱۸تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۵-۱۸ساعت شروع:۱۶
جلسه دوم: تحقیقات قبل از استراتژی(بررسی درونی چهارپایه برند)

جلسه دوم: تحقیقات قبل از استراتژی(بررسی درونی چهارپایه برند)

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۵-۱۹تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۵-۱۹ساعت شروع:۱۶
جلسه سوم: تحقیقات قبل از استراتژی(بررسی بیرونی چهارپایه برند)

جلسه سوم: تحقیقات قبل از استراتژی(بررسی بیرونی چهارپایه برند)

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۵-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۵-۲۰ساعت شروع:۱۶
جلسه چهارم: تدوین تصمیمات و سند استراتژیک(مخاطبان و بینش آن ها)

جلسه چهارم: تدوین تصمیمات و سند استراتژیک(مخاطبان و بینش آن ها)

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۵-۲۱تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۵-۲۱ساعت شروع:۱۶
جلسه پنجم: روش شناسی کاوشگری بینش مخاطب

جلسه پنجم: روش شناسی کاوشگری بینش مخاطب

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۵-۲۲تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۵-۲۲ساعت شروع:۱۶
جلسه ششم: بیانیه جایگاه برند

جلسه ششم: بیانیه جایگاه برند

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۵-۲۵تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۵-۲۵ساعت شروع:۱۶
جلسه هفتم: معماری برند

جلسه هفتم: معماری برند

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۵-۲۶تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۵-۲۶ساعت شروع:۱۶
جلسه هشتم: روایت برند

جلسه هشتم: روایت برند

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۵-۲۷تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۵-۲۷ساعت شروع:۱۶
جلسه نهم: مطالعات موردی از برندهای ایرانی

جلسه نهم: مطالعات موردی از برندهای ایرانی

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۵-۲۸تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۵-۲۸ساعت شروع:۱۶
جلسه دهم: دیزاین ارتباطات برند

جلسه دهم: دیزاین ارتباطات برند

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۵-۲۹تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۵-۲۹ساعت شروع:۱۶
footer-mobile-vector

سامانه جامع آموزش های کاربردی و حرفه ای

تماسبا ما

شماره تماس:برای اطلاعات و ثبت نام دوره ها با واحد برگزارکننده آن دوره تماس بگیرید.آدرس:تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش تقاطع نصرت شرقی، پلاک ۵۸
معاونت فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران
توسعه و طراحی: گروه نرم افزاری کارزانکلیه حقوق متعلق به دانشگاه تهران است.