
ضرورت ارائه دوره و مخاطبین دوره:
مخاطبین: طراحان، صاحبان استودیوهای طراحی، مدرسان، مشاوران، مدیران برند، مدیران و کارکنان آژانس ها، کارآفرینان، متخصصین اکوسیستم استارتاپی وعلاقمندان به فعالیت تخصصی و حرفه ای در زمینه دیزاین برند
ضرورت: در عصر جدید که طراحی به یک مزیت راهبردی برای برندها تبدیل شده، طراحان نیازمند درکی عمیق از دیزاین 360 درجه برند هستند. دوره جامع «راهبری دیزاین برند» پاسخی است به این نیاز روزافزون؛ دورهای فشرده و پرمحتوا همراه با بیان تجربیات حرفه ای و گرانبهای مدرس دوره از برندهای ایرانی، که طراحان و صاحبان کسب و کار را با مهارتها، نگرشها و ابزارهای لازم برای راهبری دیزاین هویت و تجربه برند مجهز میکند. این دوره جامع، منحصربفرد و کم نظیر، که با تدریس و بیان تجربیات حرفه ای خانم شهرزاد اسفرجانی، ارائه می شود، فرصتی است برای توانمندسازی طراحان و مدیران و کارآفرینان علاقمند به فعالیت تخصصی و حرفه ای در زمینه برندسازی تا به رهبران خلاق دارای اشراف به مباحث طراحی استراتژیک تبدیل شوند که میتوانند بین استراتژی برند و دیزاین پلی مؤثر بنا کنند.
روز و ساعت :
چهل ساعت در ۱۰ روز – بوت کمپ اول از شنبه 18 تا چهارشنبه 22 مردادماه و بوت کمپ دوم از شنبه 25 تا چهارشنبه 29 مردادماه از ساعت 16 تا 20 در دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران
* شرکت در این دوره بصورت حضوری یا آنلاین و یا ترکیبی از تمام نقاط ایران و جهان امکان پذیر است
* به شرکت کنندگان دوره، مدرک معتبر بین المللی «راهبری دیزاین برند» دانشگاه تهران اعطا خواهد شد
کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق تماس و ارسال پیام در پیام رسان های تلگرام و واتس اپ به شماره زیر امکان پذیر است
09001160230
برای اطلاعات بیشتر با شماره 02166978522 تماس بگیرید









