
اهمیت و ضرورت برگزاری این دوره از آنجا ناشی می شود که در فضای رقابتی امروز، تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی نقش کلیدی در برندسازی، جذب مشتری و افزایش فروش ایفا می کنند. کمپین های تبلیغاتی با هدف مشخص و برنامه ریزی شده سبب انتقال پیام برند به مخاطب هدف با بهترین روشها می شوند و ضمن افزایش آگاهی از برند، موجب ارتقای تصویر برند و ترغیب به خرید می گردند. همچنین، با رشد رسانه های دیجیتال و تغییر روندهای بازاریابی، نیاز به آموزش تخصصی تدوین کمپین های تبلیغاتی به روز و کاربردی ضروری است. فراگیری روشهای تحلیل بازار، شیوه خلق پیام خلاقانه و کار با رسانه ها، موجب افزایش اثربخشی تبلیغات شده و از هزینه های اضافی جلوگیری می کند. علاوه بر این، اهمیت شاخص های اندازه گیری عملکرد (KPI) و تحقیقات بازار باعث می شود که کمپین ها به صورت بهینه اجرا و مدیریت شوند. این دوره برای مدیران، بازاریابان و علاقه مندان به تبلیغات فرصتی برای بهروزرسانی دانش و ارتقای مهارت است تا توان رقابتی بیشتری در بازار داشته باشند.
مخاطبان این دوره شامل دانشجویان رشته های بازاریابی و تبلیغات، مدیران کسب وکارهای کوچک و بزرگ، فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال، علاقه مندان به حوزه برندینگ و تبلیغات و کارشناسان تبلیغات هستند که تمایل دارند مفاهیم پایه و تخصصی تدوین کمپین تبلیغاتی را بیاموزند و در پروژه های عملی توانمند شوند.
برای اطلاعات بیشتر با شماره 02188225042 تماس بگیرید







