star-pattern
خانهدوره ها

دوره تدوین کمپین تبلیغاتی خلاق کد(01)

تاریخ شروع دوره:۱۴۰۴-۰۶-۰۶تاریخ پایان دوره:۱۴۰۴-۰۷-۲۴
اتمام یافته
دوره جامع
نیمه حضوری
دانشکده کارآفريني دانشگاه تهرانظرفیت دوره: نامحدود
دوره تدوین کمپین تبلیغاتی خلاق کد(01)


اهمیت و ضرورت برگزاری این دوره از آنجا ناشی می شود که در فضای رقابتی امروز، تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی نقش کلیدی در برندسازی، جذب مشتری و افزایش فروش ایفا می کنند. کمپین های تبلیغاتی با هدف مشخص و برنامه ریزی شده سبب انتقال پیام برند به مخاطب هدف با بهترین روشها می شوند و ضمن افزایش آگاهی از برند، موجب ارتقای تصویر برند و ترغیب به خرید می گردند. همچنین، با رشد رسانه های دیجیتال و تغییر روندهای بازاریابی، نیاز به آموزش تخصصی تدوین کمپین های تبلیغاتی به روز و کاربردی ضروری است. فراگیری روشهای تحلیل بازار، شیوه خلق پیام خلاقانه و کار با رسانه ها، موجب افزایش اثربخشی تبلیغات شده و از هزینه های اضافی جلوگیری می کند. علاوه بر این، اهمیت شاخص های اندازه گیری عملکرد (KPI) و تحقیقات بازار باعث می شود که کمپین ها به صورت بهینه اجرا و مدیریت شوند. این دوره برای مدیران، بازاریابان و علاقه مندان به تبلیغات فرصتی برای بهروزرسانی دانش و ارتقای مهارت است تا توان رقابتی بیشتری در بازار داشته باشند.

مخاطبان این دوره شامل دانشجویان رشته های بازاریابی و تبلیغات، مدیران کسب وکارهای کوچک و بزرگ، فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال، علاقه مندان به حوزه برندینگ و تبلیغات و کارشناسان تبلیغات هستند که تمایل دارند مفاهیم پایه و تخصصی تدوین کمپین تبلیغاتی را بیاموزند و در پروژه های عملی توانمند شوند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره 02188225042 تماس بگیرید
star-patterncircles

درس های موجود در این دوره

تعریف و اهمیت کانسپت و مفهوم در برندینگ

تعریف و اهمیت کانسپت و مفهوم در برندینگ

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۶-۰۶تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۶-۲۷ساعت شروع:۱۷
ایده پردازی خلاقانه و سناریونویسی

ایده پردازی خلاقانه و سناریونویسی

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۶-۱۳تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۶-۱۳ساعت شروع:۱۷
تعریف فرم و انواع پیام

تعریف فرم و انواع پیام

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۶-۲۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۶-۲۰ساعت شروع:۱۷
معرفی انواع رسانه ها و مدیا پلن

معرفی انواع رسانه ها و مدیا پلن

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۶-۲۷تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۶-۲۷ساعت شروع:۱۷
بیان شاخص های یک شعار تبلیغاتی  وتفاوت بین Tag Line vs Slogan

بیان شاخص های یک شعار تبلیغاتی وتفاوت بین Tag Line vs Slogan

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۷-۰۳تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۰۳ساعت شروع:۱۷
بیان اهمیت تحقیقات بازار و شناسایی KPI مشتری

بیان اهمیت تحقیقات بازار و شناسایی KPI مشتری

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۷-۱۰تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۱۰ساعت شروع:۱۷
نمایش و تحلیل تیزرهای تبلیغاتی

نمایش و تحلیل تیزرهای تبلیغاتی

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۷-۱۷تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۱۷ساعت شروع:۱۷
پروژه پایانی - تدوین کمپین تبلیغاتی

پروژه پایانی - تدوین کمپین تبلیغاتی

تاریخ شروع:۱۴۰۴-۰۷-۲۴تاریخ پایان:۱۴۰۴-۰۷-۲۴ساعت شروع:۱۷
footer-mobile-vector

سامانه جامع آموزش های کاربردی و حرفه ای

تماسبا ما

شماره تماس:برای اطلاعات و ثبت نام دوره ها با واحد برگزارکننده آن دوره تماس بگیرید.آدرس:تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش تقاطع نصرت شرقی، پلاک ۵۸
معاونت فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران
توسعه و طراحی: گروه نرم افزاری کارزانکلیه حقوق متعلق به دانشگاه تهران است.