
بسیاری از رهبران ، مالکان و مدیران ارشد کسب و کارها افرادی نتیجه گرا هستند ، یعنی در فرایند اداره امور به نتایج کار از منظرهای سرعت ، فراوانی ، هزینه ، خطا ها و کیفیت کار توجه جدی می کنند ، و به تدریج و به صورت ضمنی رشد و توسعه افراد درگیر در کارها را فراموش می کنند . برای . دوره حرفه ای مربیگری کسب و کار برپایه شایستگی های کلیدی مرتبط با انجام فعل مربیگری در کسب و کارها با اندازه های مختلف طراحی شده است. در این دوره شایستگی های کلیدی لازم برای انجام فعل مربیگری از قبیل: ذهنیت مربیگری ، ایجاد صمیمت و اعتماد ، حضور و گوش کردن موثر ، پرسشگری موثر ، اخلاق مربیگری ، به صورت زنجیر وار در کنار مدل مربیگری مبنای دوره هستند ، بگونه ای که یک مربی تازه کار همزمان هم در شایستگی های مربیگری و هم در مدل مربیگری شاهد پیشرفت خود باشد..تسهیل رشد و توسعه افراد درگیر در چنین کارهای نیاز به تقویت ذهنیت و شایستگی لازم برای انجام فعل مربیگری در گروه رهبران ، مالکان و مدیران کسب و کارها داریم ، این دوره برای پوشش این امر مهم طراحی شده است.
مخاطبان دوره
افراد علاقه مند به کسب و رشد ذهنیت و مهارت ها حرفه ای مربیگری در کسب و کارها
رهبران و مدیران علاقه مند به کسب و رشد مهارت های رهبر و مدیر به عنوان مربی





