
در دنیای امروز که سرعت تغییرات سرسامآور و پیشبینی آینده دشوار شده است، دیگر نمیتوان با روشهای سنتی به استقبال فردا رفت. دوره «استراتژی در عصر عدم قطعیت و ابهام» با هدف تجهیز مدیران، تصمیمگیران و کارآفرینان به ابزارها و رویکردهای نوین تفکر استراتژیک طراحی شده است. در این دوره، با نمونههای واقعی از شرکتهای بینالمللی و تجربیات آنان در مواجهه با شرایط پیشبینیناپذیر آشنا میشوید، ۱۲ استراتژی کلیدی برای مدیریت در شرایط مبهم را فرا میگیرید و میآموزید چگونه در جاده مهآلود تصمیمهای مؤثر و حسابشده بگیرید.
در کنار مرور استراتژیها، به خطاهای شناختی متداول مدیران در موقعیتهای نامطمئن پرداخته میشود و راهکارهایی عملی برای کاهش اثر این خطاها ارائه خواهد شد. هدف نهایی این دوره آن است که مدیران ایرانی را برای تصمیمگیری در شرایطی که پر از ابهام، پیچیدگی و ناپایداری است، مشابه آنچه امروز در فضای اقتصادی، سیاسی و جهانی با آن روبهرو هستیم، توانمندتر کند.

